Kızlar akşamdan beri belime ağrı giriyor ve karnım kasılıyor ve sık oluyor ama öyle dayanılmayacak şekilde değil kısa sürüp geçiyor öbür gün kontrolüm vardı doktorumu arasam mı yalancı sancı mı gerçek mi bilemiyorum geçmiyor da şiddetlenmiyor da doğum başlarsa da anlamazsam diye korkuyorum açıkçası