melike098 Kızlar ikinci hamileliğim bi oglumuz var simdi de kızımız olacak Allah nasip ederse eşim annesi ve annemin adını Fatmagül koyalim ismini diyor bende ikra yada ikranur istiyorum neyse anlaşamadık oglumuza kagida yazip kura cektirdik ikra çıktı iki kere eşimin morali baya bozuldu bende nuru da koyalim o zaman ikranur olsun bari dedim ahtim vardi benim diyor istedigim olmadiktan sonra ne olursa olsun fark etmez diyo oglumda hiç böyle bir sorun yaşamadık simdi niye böyle yapiyor ki anlamadım
Daisy0000 melike098 İsmi Fatmagül olan tanıdığımla Fatmagül’ün suçu ne, diye devamlı dalga geçiyorlar,kız ismini değiştirme noktasına geldi… Eşiniz istediği kadar gönül koysun, umursamayın beğendiğiniz isimde diretin
AzraFarah melike098 bizde kızımızda sorun yaşamadık,şimdi oğlum olacak eşim Hamza ben Ali istiyorum,eşim kura çekelim dedi bende dedi Ali çıkarsa napicaksin,oda benim içime sinmiyor benim de istediğim olsun falan dedi kararsız kaldım
Tugcecv melike098 bu isim meselelerine çok kızıyorum ya 9 ay ağrısını ağırlığını kim çekiyorsa doğumdan sonra kim uykusundan hayatindan fedakarlık yapıyorsa ismini de o koymalı.
kbrayksel_ Sonuç olarak oglunuza kura cektirmissiniz ve İkra çıkmış bence çokda umursamayan çünkü bugün esin ve annesinin dediği isim olue yarın başka bir bebeğiniz olur yine aynısı olur sadece senin istediğin olsaydı haksizdiniz diyebilirdim ama sonuçta kura çekilmiş eşiniz biraz anlayışsiz davranıyor şuan bence
melike098 kbrayksel_ evet hemde iki kere cekti ve ikra cikti ikiside baya surat yaptı üzüldü falan ama tapacak bisey yok vicdan yaptim bende ahti varmış koysa mıydı falan diye ama kendi istedi kurayı da çekelim diye
melike098 kbrayksel_ ahtim var diyor işte bende yapacak bisey yok daha guzel bir isim bulalim ikimizin de istedigi olsun dedim onada yok dedi kura çektik benim istediğim çıktı üzülürsün benim dedigim cikarsa dedim yapacak bişey yok o zaman demisti simdi bende ona diyorum yapacak bisey yok diye 😄
kbrayksel_ melike098 iki defa da da İkra çıktıysa bebeğin adı ikradir 🤣🤣 biz İkra olarak kabul ettik bence sen hiç bakma diğerlerine sonuç olarak eşit davranıp kura çekelim demissiniz
AzraFarah melike098 ben eşime öyle dedim bir defa da iki defa da çekse Ali çıkacak o zmn kabul edecek misin ama kabul etmez
AzraFarah Bettuss_123 bana kalsa öyle hoş zaten yada Emir Hamza da olabilirdi ama babasının adını koyucaz yanına da Hamza istiyor
Senemsu melike098 valla canım kusura bakma ama bir söz var yeni nesil zehir gibi geliyor:) diye bu nesile Fatmagülü mü uygun görmüş çok eski isim yahu çocuk bir ömür o isimle yaşayacak sınıfındaki herkesin ismi modern isim olacak o orda fatmagül yani ikra gayet güzel de fatmagül ne bileyim demode gibi sen ikra koy geç kocan da ağlamasın kaybetmiş kurayı😂🥰
melike098 Senemsu annesi fatma ve benim annemin adı gül ikisini birleşip koyalım diyor da kabul etmiyorum bencede ikra çok güzel 😄