Aysegul_3838 Yagmurben canım hesapla en az 5de keseyi görürsün 7 8 haftalıkken de kalp atışını duyarsın ama sen 6 haftalıkken git bazen 6 haftalıkken 5 haftalık çıkıyor ultrasonda
Hayat-07 Yagmurben ben 3070 ile hamileliğimi ögrendım ultrasonla görünmedi alttan göründü sonrada bebek oluştu yani kese ve bebek görmek istersen 7. Haftada git için daha rahat oluyor
Sudamla Ben 4000 de gördüm kişiden kişiye değişiyor sanirim geç döllenme olayı ile ilgili diye biliyorum
Ozge818 Yagmurben son adete gore 5+2 de kese gorduk ve 6+2 de kalp atışı ultrasonun yenılıgıne bağlı sanırım bazı usglerin kendıne hayrı yok ozaman gec gozukuyor genelde devlet hastanelerının eskı