Arkadaşlar merhabalar ben Artvin’de yaşıyorum burada devlet hastanesine gittim doktor ilk randevuda insan gibi ilgilendi ama son randevumda hiç hoş şeyler yaşanmadı, kendisini Allah’a havale ediyorum. Ben şimdi Rize’de bir doktor istiyorum Beril hanım varmış sanırım bilgisi olan ya da önerebileceği biri olan var mı? Doğumu nerede ne şekilde gerçekleştiriyor?