Ben hamileligimin ilk haftasında diş apsesi yaşadım mecburen antibiyotik yazıldı ama kullanmaya cok korktum ve doktoruma gittiğimde bana diş agrilari vücutta adrenalin salgilatir bu düşük ve erken doğuma sebep olur demişti o yüzden bir an önce ağrıyı ve iltihabi yok etmek lazım demisti tabi siz yine doktorunuz ile görüşün benim doktorum sizin söylediğinizi söylemişti bana