Gultsn35 Herkese selamlar 34+3 üz şuan ama inanılmaz bi vajina ağrısı yanma batma yaşıyorum. Nasıl geçirebilirim önerisi olan var mı ? Birde neden olur ki ya çok fazla ağrım var.
Tiiffany Gultsn35 Agrı sebebi. Rahim genisledikce, gün içinde kendinizi yordukça, haftanız ilerledikce agrılar olur Ama idrar yaparken yanma, kaşıntı, batma, akıntı,koku tarzı seyler varsa enfeksiyon vardır muhtemelen
zuhaall Gultsn35 37+1 im Bebek büyüdükçe rahme baskı yaptığı için vajina ağrısı oluyor bende de çok fazlasıyla var sordum doktoruma normal dedi bana
Gultsn35 -Meyra zaten büyüdüde biraz ama öyle enfeksiyon filan yok yanma dediğim şey ağrının olduğu yerde oluyor iyice hareket edememezlikten korkuyorum
zuhaall Gultsn35 galiba başka çaresi yok çünkü bana bir şey yapılmadı oturup kalkarken sanki biri orayaı yumruklamış gibi acısından duramıyorum bende yürürken bcaklarım kapalı yürüyemiyorum doğuma kadar çekecez belli
Betul_1 @Mineozturk haftayım ağrıdan yatamıyorum sağa sola dönmek işkence oturup kalkmak çok zor yaa😔😔