esiaks alya00 bence çok güzel. Oğluma Çağrı ismini koyacağız. İlerde kızım olursa Çağla olabilir demiştik 🌝
CaglaCan523 esiaks Merhaba benim adım Çağla erkek kardeşimin adıda Çağrı gerçekten çok uyumlu ve güzel 🥰❤️