Kızlar ben gebeliğimi 1 şubatta öğrendim son adet takvimim 21 aralıktı doktora gittiğimde doktorum kesemin 1 hafta geriden büyüdüğünü söyledi ve bundan sonra adet takvimin 30 aralık dedi kontrollerin ve doğumunu 30 aralığa göre ayarlıcaz dedi bunda korkmam gereken birşey varmı 🥺