Azrayavuz Merhabalar süreç nedir nasıl oluyor yardımcı olur musunuz doktor raporunu alıp sadece işyerine mi veriyoruz
Asliormanci Azrayavuz doktor yazıyor raporu işe götürmesen bile olur e nabızda düşüyor ya görüyorlar bebek doğana kadar dapaorlusun 8 hafta gibi görüyor devlet 40. Hafgan da doğuracakmışsın gibi hesaplıyor yani
EGP Merhaba Çarşamba başladı benim de. Doktor raporunuzu verince otomatik olarak düşüyor sisteme. Ama ben ne olur ne olmaz diye iş yerine de ilettim pdf olarak. Bir şey yapmanıza gerek yok yani.