Eliferimm Kızlar 5 ay önce sezaryen doğum yaptım bugün dikiş yerlerim karnım ağrıyor karnım da hafif şişti gibi normal mi acaba yaşayan var mı
Tiiffany Eliferimm Bi dönem 2.dogumdan snr benımde oldu benzeri seyler. Cok rahat geçen adet dönemleri agrılı sancılı geçerdi. El yüz ayak şişmelerim olmayan seyler cok olurdu. Sancı gibi agılar girerdi. Bi zaman sonra geçti