Sevval0 bence Yaptır canım yine sen bilirsin ama benim bir yakınımda ikili yaptırdı temiz çıktı , 3 lu ve 4 lu istenmedi , detaylida kalbinde ve bagirsaginda parlaklık çıktı, ve doktor siz neden 3 lu yaptirmadiniz dedi 2 linin temiz çıkması malesef hicbirsey ifade etmiyor, her testte başka birseyine bakılıyor .
Benim ikinci çocuğum olucak.ilkindede bundada hepsini yaptırdım, bedava ya devlet yapıyor zaten sonra Allah korusun pişmanlık çekmemek adına hepsini yaptir bnce … Aldıkları bı tüp kan 2 gün içinde de sonuclaniyor zaten.