Sinemak_97 Gebelikte saç kestirem oldumu ? Çoğu kestirin diyo çoğu kestirmeyin kestirmek istiyorum da fikir verirmisiniz
1melekannesiii Sinemak_97 Ben daha bir kaç saat önce kendim kestim çokta güzel oldu aldırış etme batıl inançlar amaan😀
Sinemak_97 Sevgi56 huraafeee işte 🤣🤣🤣ama çok kişi diyince sinirlerim bozuluyor yinede bi sorayım hamişş annelere dedim❤️
1melekannesiii Sinemak_97 Boyatmada kimyasal olduğu için 3aydan sonra diye biliyorum, ama kesimde sıkıntı yok😊