mekselinaa Kızlar kan sonucum ama acildeki nöbetçi doktor dedi yok iki arada derede kaldım 2 gün sonra tekrar kan ver dedi o zaman bu sonuçla kıyasla dedi moralimi bozdu sizlerin yorumu nedir tecrübeli arkadaşlarım
Momtheangel mekselinaa tebrik ederm 2 günde bir ver düzenli yükseliş varmı diye demiştir önlem amaçlı moralin bozma bende hep öyle 2 günde bir verdim ☺️
Aysegul_3838 mekselinaa test sonucuna göre hamilesin iki sonra bir daha kan ver düzenli artış olur inşaallah
Senaykork mekselinaa canım gebelik var ama düzenli kan ver ve aynı yerde aynı saatlerde vermeye çalış bilgin olsun sağlık ocağında kan verme eksik çıkıyor boş veya kimyasal diye korkutuyolar
Elitopatra25 mekselinaa canım benimde sonucum ilk 72 sonra 85 çıktı sen bu kanı adet gunundemi verdin geçtikten sonraki verdin
mekselinaa Elitopatra25 canım adetim yarın normalde tesadüfen test yaptım ağrım vardı diye pozitif çıktı bir test daha yaptım pozitif çıktı kan verdim bu sonuç çıktı işte
Sibel_72 mekselinaa gebelik var doktorlar hep böyle konuşuyorlar insanı strese koyuyorlar 2 gün sonra aynı saate tekrar kan ver değerin yükselirse 1-2 hafta sonrada kadın doğuma git
Elitopatra25 mekselinaa anladım canım benimde ilk gebeliğim olacak kasıklarım ağırdı adet gunume 2 gün kala erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı sonra kaset test aldım yine pozitif çıktı adetime 1 gün kala kan verdim 72. Çıktı iki gün sonra tekrar verdim 85cikti ama iki katına cikmadi çok üzgünüm bende umarım yükselir 🥺
mekselinaa Elitopatra25 inşallah hayırlı gebelikler nasip eder rabbim 🙏🏻 sizde yenimi başladınız kan vermeye
Elitopatra25 mekselinaa evet ben 2kere verdim biri ilk ogrendigim zamandı işte adet gunumr 1gun kala diğeri ise bir gün geçe verdim ama fazla yükselme olmadı sağlık ocağında aile hekimine verdim değerlerin yavaş yukseliyor dedi pazartesi tekrar ver dedi bana işte
kubrasena mekselinaa canım bende 1 gün gecikme ile gebelik testi silikti kan verdim 95 çıktı 1 hafta 10 gün sonra çağırdı Dr tekrar kese gördük moralini yüksek tut dr.lar kalp atışı duyana kadar net konuşmuyor haklı olarak çok ihtimal var ama teste göre hamilesin tebrikler 🤰😍🙏