Nesli-Nisa Aysehsdmr ceylin cok guzel ama almanyada yasadigim icin keylin diyolar o yuzden vazgectim😪
Nesli-Nisa [silindi] rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin canim . Erkek olsaydi bizdede hazirdi erkek ismi kiza daha bulamadik🥰
Nesli-Nisa [silindi] Erkek [silindi] Erkek için Yavuz düşünüyoduk canım 22 haftadayım siz kaçıncı haftadasınız ??