Kızlar anlayanlar bakabilir mi ikili test sonuçlarım 11+4 te yaptırdım acaba hgcden cinsiyet belli oluyormu yaşayanınız varmı doğruluğu nedir acaba benim değerlerim
Fb-hgc 44,5
PAPP-A - 3,21 çıktı acaba 50 altı olanlar kızmı erkekmi oluyor sizin ne olmuştu