İlk gebeligimde yaşadım ben,iki böbrekte birden büyüme vardı,bir hafta belki on gün çektim o ağrıyı, hastanede yattım üroloji katater takılacak dedi,tabi böbrek büyümemesinin yanında safra kesesi ve crp ninn yükselmesiyle 37. Haftada sezaryenle doğum oldu