Kizlar hic sorun yasamiyordum. 8. Ayıma girdim bu sabah baktigimda ön iki dişimin arası baya boşluk aralık vardi normalde dislerim hic aralıklı degil özenle dizilmiş gibi duruyordu, bu sabah gorunce şok oldum. Ön iki dişim arasında açiklik var ve dislerim sanki capraz kaymis gibi duruyordu. Bebekle
İlgisi olabilirmi