Z-ynp48 Kızlar bebek arabası modellerine bakıyorum, benim için öncelik kullanımının rahat ve hafif olması, güvenlikli olması. Kullandığınız ya da aldığınız hangi modellerden çok çok memnun kaldınız?
Irazz12 Cybex eezy twist s 360 aldim, yazin kullanacagim ama cok arastirarak aldim herkes cok memnunmus
armi91 Bende cybex eesy s twist + aldım henüz kullanmaya başlamadım. Uzun süre araştırmıştım. Cybexden memnun olmayan görmedim hiç. Bi araştırabilirsin.