Bebişim kucağımda🥰🥰dün akşama kadar ağrı çektim sabah sıklaştı acilden giris yaptım direkmen muane yapıp 9.5 cm acilmam olduğu acil doğum olması gerektiğini söylediler dogumhaneye yol aldık bebeğin başı kanalda değildi dondurduler sonra sancımla 3 kere ikindigimi hatırlıyorum ve kucağımda bebişim rabbim sizlere de sağlıkla hayırlısıyla bır avazda kucağınıza almayı nasip etsin ben oglusuma kavuştum sıra sizde biraz ağrım var pıhtı düştü bı kere galiba ondan gerek ağrı kesici yaptilar ama hala kivraniyorum geçer inşallah 🤗🤗