edaa1402 Kızlar sezaryen doğum yapacaklar 5 vakit namazlarınızı sezaryen sonrası nasıl kılmaya başladınız benim ilk gebeliğim ve yeni başladım nasıl yapacağımı bilmiyorum 🤔
Ebrugkhn edaa1402 ilk 40 gün zaten namaz kılamıyorsunuz. Kırkınız çıktıktan sonrada normal namaz kılabilirsiniz. Vücut bayağı toparlanmış oluyor. Yani en azından benim eğilip kalkmam da bir sorun olmadı
Mincik Namaz kılmıyorum ama annem ameliyat sebebiyle ayakta namaz kılıyordu sandalyeye oturup kalkarak. Kolay oluyor sanırım
Humeyraeslem1 Ebrugkhn kırk gün kanaması sürerse kilamiyor ama kırk günden de az sürebilir kanama biter bitmez kılması lazım