Gulhanim11 Merhabalar. Ben hamileliğimin 2-ci ayındayım. Ben acıktığım zaman çok kötü şekilde kusma isteği geliyor. O zaman da yemek yiyemiyorum. Yediklerim midemde kalıyormuş hazm olmuyormuş gibi hiss ediyorum. Nasıl çözüm biliyorsunuz?
Ginger_ Gulhanim11 az daha sabret canım 3. Aydan sonra geçecek inşallah zaten şuan bebek senden beslenmiyor bol su içmeye çalış az az sık sık ye