Gulsen_tanrikulu Herkese merhabaa Sırtımda ağrı olduğu için röntgen çekilmek istendi 25+3 teyiz doktor risk olmadığını söyledi sizin fikriniz ne çektiren varmı
Edafmo Gulsen_tanrikulu mr risksiz manyetik alan olduğu için ama hamileliğin hiçbir döneminde röntgene izin verildiğini duymadım ben 😳 kadın doğum doktoruna sordun mu
Gulsen_tanrikulu Edafmo bende öyle biliyorum bebeği koruyan bişey takıcaz çekicez dedi bunu diyen kadın Doğum doktoru bu arada