Onekim
yok o kadar kalmıyor yani 2–3 aylıkken geçiyor göğüs hassasiyeti zaten belirlileri de o ya hamileliğin adet döngüsünde olduğu gibi. Ki en hassa yeri uçları oluyor duşta su gelince çok ağrırdı ya da kıyafet baskı yapardı bunun yanında tabi bütün göğsün de ağrıyacak yani hassasiyet bahsettiğim dert etme ama dediğim aylar da geçiyor sonra 🙂