Demir_bebek Bende 11+5 günlük gebeyim bizde hayırlısıyla pazartesi doktora gidecez inş cinsiyetini öğreniriz ;)
Gulluklc16- Demir_bebek Bizde bugün gittik ama daha çok küçük doktorum 14 haftada daha iyi söyleriz dedi😊 Ama birdaha 1 ay sonraya kontrolümuz zaman nasil geçecek bilmiyoruz valla😁 ozaman 15+5 olmuş olacak gittiğimizde bakalım gösterirse görürüz inşallah
Gulluklc16- girl_boy_annesi En başından beri içimde olan his ama bakalım hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah 🤲🤗
Gulluklc16- Derya03 Doktorum söyledi bugün yaptrdm cnm hayırlısı Hem ultrason ile bakılıyor hemde kan alınıyor 1 hafta ya çıkıyor sonuç
Rabissssscee esmerella37 doktorum erkek dedii ultrason sırasında bacak arasını kendimde gördüm ama 3 hafta sonra netleşecek 🫣 sağlıklı olsunda hiç önemi yok sadece fikrinizi merak ettim ❤️ teşekkür ederim 😇