nissa 7 gün önce pembe leke geldi 2 sonra gittim progestan başladı doktor. Sadece bı kere kanamam olmuştu bugun vajina muanesi yapıldı tekrar ve şuan yine pembe lekeler geliyor sizce yine doktora gitmem gerekiyor mu kontrolüm 2 hafta sonra
Seymakocabey nissa pembe lekeden korkma kirmizi gelirse kork progestani fitil olarak kullan o zaman daha cok faydasini gormustum ben rahim buyudukce esnedigi icin leke gelmesi normal dinlenmeye bak sen fazla gezinme Rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin 🤲☺️
Mervecimmmm nissa kanama her zaman risk demek özele gidiyorsanız hastaneyi arayıp sorabilirsiniz bence görünün bi iğne yapabilirler
nissa Mervecimmmm şuan devlete gidiyorum daha doktor seçimi yapmadım kan uyuşmazlığı da var iğne oldum acaba bugunki vajinal muaneden sonra mi oldu bilemiyorum peçete geliyor sadece minik mink
Mervecimmmm nissa Ondan da olabilir belki ama kan uyuşmazlığı da varmış bir önceki kanama neden olmuştu ilişki sonrası falan mı yoksa durup dururken mi?
nissa Seymakocabey devam edende bı kanamam yoktu aslında kırmızı değil bı gebelik daha yaşadım ondan kip kırmızıydı kalbi durmuştu doktora gittiğimde bugün çok gezindim onunda etkisi olabilir peki bu fitili kullanırken sonra da sanki geri alıyor gibi fitil normal mi sence
Seymakocabey nissa bendende geliyodu ama agizdan kullaninca hic faydasini gormezdim fitil olarak kullaninca kesildi lekelenmem 🥰
Mervecimmmm nissa bir şey olmaz Allah’ın izniyle devam ederse durmazsa görünürsün doktora acilden. Fitili koyduğunda hemen kalkma gece yatarken koyabilirsin yatman lazım akar yoksa