momyy__ çok iyi anlıyorum İzmir depremini de oradaki depremi de maalesef ki yaşadım. En ufak bir şey de nefesim kesiliyor artık. Ülkenin her yeri sallaniyor. Hepsini aşacağız inşallah. Gelmek isterseniz tabi ki seve seve bekleriz bir tek annem kardeşim kaliyoruz. Antep’ten uçuşlar hala ücretsizmis. sallantilar geçene kadar kalabilirsiniz doğumu burada yapacağım ben de zaten eşim tedirgin gitmemi istemiyor şuan antebe.