ArsSenem benim 3 hafta gerideydi 30lu haftaların başında. Protein ağırlıklı beslenmeye çalıştım, her gün süt, yoğurt, muz, ceviz, tahin pekmez, eski kaşar gibi şeyler tüketmeye çalıştım. Ve gün içerisinde mecbur kalmadıkça ayakta durmadım hep sol tarafıma uzandım. Böyle böyle tamamen kapanmadı ama sağlıklı çok şükür ☺️ 1 haftaya kadar düştü gerilik. Ama doppleri, suyu, kilo alımı herşeyi normaldi tek sıkıntı karın geriliğiydi. Şuan 40+5im kilosuda baya iyi hala bekliyoruz☺️