Evet ilk zamanlar hatta 11 haftaya kadar bende oyleydim sabah bulantim cok olurdu kendi evimden bile tiksinmistim yemek yapamadm 1 lokma alirdim o da istemeye istemeye meyve filn yedim ama sonra gecti cok sukur suan 16 haftadayiz merak etme gecmiycekmis gibi oluyorda geciyo allahin izniyle geğirme hala devam ediyo sindirim sistemimiz yavaşladigi icin oluyo o da