180720 Kızlar pazartesi günü doğum yaptım bugün bebişi emmek için asla uyandıramıyorum delirmek üzereyim başına gelen var mı oturdum ağlıyorum sinirimden 😭
[silindi] 180720 üstünü biraz soyabilirsiniz, ayaklarını gıdıklayın yada biraz sıkın ayaklarını🙈 Bize hemşire öyle önermişti
momyy__ 180720 benim oğlum da öyleydi canım aç kaliyo su sarılık oldu Allah korusun seninki de olmasın ayaklarını gidikla soy ne yap ne et uyandır emmedikce kan şekeri düşüyor daha çok uyuyor
Aysegul_3838 180720 cnm burnunu sık en iyi çözüm o olacak biraz fazla sık ama canını yakmayacak şekilde uyanır ben hep bu şekilde uyandırırdım
Zumzugukodummuzzingillatirim 180720 sen aglayacagina kiy o uyanip aglasin , biz topugunu burnunu sıkıyorduk, cenesinin altini gidiklayip duruyordur elini soguk suyla yika kurut ust bacaklarina dokun , altini ac islak medille sil ama bir sekilde uyandir…
180720 [silindi] hepsini yapıyorum yok yani uyanmıyor sarılık değeri 11 çıktı doktor çok yüksek olmadığını söyledi aşırı uykuyu seviyor olması nırmal mi
yanikkozaanne 180720 canım soğuk elinle bacaklarinin üst kısmına dey yada boynuna hafifçe benimki öyle uyaniyordu
Kubra_Ozmen 180720 bizimde o civardı. Bu zamanlarda sizinki gibi çok uyurdu. Zor uyanırdı. Topuğunu sıkardık uyandırmak için. Doktor iyi sıkın demişti. Siz ağlicağınıza o ağlasın demişti. Uyandırırdık ağlardı öyle verirdik. Uyurken emse bile faydası olmaz demişti doktorumuz. Mecbur topuğunu sıkıp ağlatırdık. Bir iki güne de düzene oturuyor zaten uyanıyorlar. 17-18 üstü hastaneye yatış oluyor diye biliyorum. 11-12 bizimde öyleydi. Sık sık emmeli. Gündüz en fazla 2 saatte 1 gece 3 saatte bir falan uyandırıp emzirmek gerekiyor.
Sinem_2022 Şekeri düşmüş uyanamıyor olabilir benim oğlum da da öyle oldu .uyandıramıyordum Dr gittik açlıktan utanmıyor demişti