Oznur_ece65 8+1 haftalık olduk mide bulantım ve bel ağrısı baş dönmesi çok yaşıyorum sol belim sadece böyle olan var mı aranızda acile gitmek istemiyorum ama kadın doğuma sıra da yok sabahları çok kötü oluyorum midemden napabiirim?
Nisn23 Oznur_ece65 bende 8+2 ve aynı sizin anlattığınız şekildeyim üstüne bugün çok afedersiniz kusma baş dönmesi ve nerdeyse bayılacak kadar olunca duramadım daha fazla gittim doktora tahlil vs yapıldı bebek çok şükür iyi ama idrar enfeksiyonu olmuşum serum verdiler şimdi daha iyiyim. Eğer çok fazla belirti yaşıyorsanız sizde bi doktora görünün isterseniz. Kötü bir durum yoktur inşallah.🙂
Osi30 Bende 9+3 haftalık hamileyim. Benimde sabahları ilk uyandığımda mide bulantım başlıyor.İlerleyen saatlerde geçiyor.Sabah hemen ağzıma tuzlu şeyler atmaya çalışıyorum veya yoğurt yiyorum yada ayran içiyorum.Bana iyi geliyor size de tavsiye ederim.
Oznur_ece65 Nisn23 yaa çok geçmiş olsun canım benim valla bel ağrısı çok var onun dışında sabah kötü oluyorum o kadar gitsem mi acaba acile mi gittiniz yoksa kadın doğuma mı