Gskader Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı pazar günü kırkım cikicak nerdeyse yine kanamam oldu sizce adetmi oldum yoksa rahîm bosaldigi için mi oldu anlamadım başına gelen varmı
myangelson Gskader normal adet gibi çok ve kırmızı geliyorsa adet olabilir canım benim öyle olmuştu hemen peşine adet gördüm kırmızı şekilde kanama
Ozlkr11 Gskader bence normal benim sancım da olmuştu adet gördüm sandım ama ondan on ay sonra hamile kaldım tekrar yani hiç adet görmedim 🤷🏻♀️
Senaykork Gskader benim 2 ay sürdü nerdeyse normal canım , 40 in dolunca muayeneye çağırması lazım gittiginde yinede söyle
Gskader Senaykork 40 çıkınca gel demedi ama demesimi lazimdi 🤷 bilemedim zaten erken doğum yaptım 1 hafta sonra kontrole gittim o kadar
myangelson Gskader süresini miktarını takip et bakalım doktor beni de 40 çıkınca muayeneye çağırmıştı
Senaykork Gskader sen yinede bı ara git canım kontrol etsin ultrasonla filan , bazen iyi temizlemiyolar , ,plasenta parçası bile kalmış olanları çok duydum bu forumda
Gskader myangelson gebelik zehirlenmesinden dolayı doğum yapmıştım heralde ona göre kontrolü belirledi
Gskader Senaykork ultrasonda bakmıştı biraz daha var o zaten Kendi kendine atar demişti attı zaten de kirkin bitmesine yakın yine oldu dedim acaba adetmi 🤷🤔