ilknurakdogan1 4+4 de keseyi gördük yarın da inşallah kesede görmeyi hayırlısıyla bekliyoruz var mı bizden başka bekleyen ya da bu zamanlarda kese içinde gören
yenibirannis ilknurakdogan1 aynıyız 4+4 de keseyi gördük dün 6+2 bebek ve kalp atışını duyduk çok şükür duyabilirsin sende kuzum keseyi erken gördüğün için hayrlisi olsun ins🙏🥰
ilknurakdogan1 yenibirannis amin çok teşekkür ederim güzel dualarınız için sağlıkla rabbim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻