pamia merhaba anne adaylari bugun gece nisanim geldi sonra doktora gittim eve gonderdiler bana dogum basliya bilir dedi suan kasik agrim cok ve alt tarafim cok agrior sence dogum basliyor mu
pamia Zehra_2 sancim geliyor sonra gidiyor bir kac saat sonra tekrar geliyor ve altan bebek vaski yapior
3Tospikannesi pamia ben 2 defa normal doğum yaptım sancın 5 dk da 1 olunca doğuma gidiyorsun Rabbim yardımcın olsun Sağ salim kucağına alırsın inşallah
3Tospikannesi pamia yaa ne güzel gözün aydın çok sevindim Rabbim uzun ömürler versin sizleri hiç ayırmasın inşallah 🥰🧿