Kızlar ben bugün doktora gittim. Yumurtalıklarım çok küçükmüş, ve yumurtalıkların içerisinde yeterli yumurta yokmuş bu sebeple normal yollardan hamile kalamayacağımı söyledi doktor. Taşıyıcı annelik yapabilirmiş sadece. Böyle bişey başına gelen var mı? 😞🥺