Cicrkayyy Arkadaşalar 19 haftayım aşı için gideceğim fakar tekrardan testler yapılıyor mu gebelik takibi hakkında bilgisi olan var mi ?
Zeynep_61_70 Cicrkayyy aşı için gidiyorsan tekrar test falan yapmıyorlar canim sadece tansiyon ölçüyor kilona bakiyor ve onlarin küçük kendi aletleriyle bebeğin kalp atışını dinliyorlar aşı ni yapip yolluyorlar
Cicrkayyy Zeynep_61_70 ilk ayımda gittiğimde kan ve idrar tahlili vermiştim ona göre aç gidicektim çünkü teşekkürler
Zeynep_61_70 Cicrkayyy yok yemeyini yiyip gidebilirsin canım onlar kan alicaklari zaman sana zatrn söylüyorlar . Rica ederim.nedemek.❤️