Arkadaşlar 26+5 haftalık hamileyim şehir değişikliği yaptık doğum için yeni doktorum bestiron ilacını yazdı önceden gynofreon demir ilacını kullanıyordum kabızlık yapıyordu acaba bestiron ilacını kullananlar varsa yardımcı olabilir mi ? Kabızlık vs yan etkileri var mı ?