Merveilgaz Kizlar 12+4 kontrole gittim. Normalde bu haftada cinsiyet gozukmez mi? Doktorum erkege benziyor ama kesin goremiyorum dedi. Cinsiyet kismi bir az kabarik dedi . Sizce degisir mi? Ilkinde 12+2 de %80 kiz dedi ve degismedi.
Sevvl Merveilgaz doktorun konuşmasına emınlıgıne bağlı 10 haftada net belli olanda 14 15 haftada bile yanılan var aöa kesin dememis biraz daha bekle canım ❤️
artikbiranneyim Merveilgaz bizim 20. Hafta detaylıda belli oldu o zaman kadar bir kız dediler bir erkek 😄 o yüzden beklemekte fayda var diye düşünüyorum 🌸
Merveilgaz 3kuzuAnnesiyim yaa nebileyim benim doktor her kese sonra kesinlestiririz diyor. Bence kendisi goruyor ama kesin soylemiyor
artikbiranneyim H_a03 12 de kıza benziyor dediler, 19 da erkek dedi baska bir doktor, 20 de detaylıda kesin kız olduğunu öğrendik 🌸
Merveilgaz Ozge56 bakalim. Doktorum benzetti ama kesin demedi. Inshallah saglikla olsunlar cinsiyet pek onemli degil☺️