Kızlar selam 35+4deyim bugüne kadar her gittiğimde bebeğimin gelişimi 1 hafta önde çıkıyordu. Bugün gittiğim doktora ilk defa gittim ama baya iyi bir doktor ve dedi ki gelişimi 1 hafta geride. Bir sürü vitamin yazdı. Ve ben hiç vitamin kullanmadım hamilelik boyunca bulantım hala devam ediyor diye vitamin kullanmak istemedim. Ama galiba artık kullanmak zorundayım benimle aynı durumda olan var mı kilosu 2400 çıktı :(