Mincik Suraozt ay ben de ya😓 gavisconun bir şişesi bir haftada bitiyor yazdırmaktan bıktım artık. Yemek sodası içiyorum o da iyi geliyor. Gece de sürekli su içiyorum yandığı için. O yüzden sürekli tuvalete kalkıyorum😓