2aslan_annesi07 Zeliha_00 haftasini yazsaniz daha iyi aslında bende kiloları iyi masaAllah bide tek yumurta ya iyi yanı benim tek bebek 22+3te 490 gramdi☺️
Zeliha_00 Paramedik16 peki doğunca aralarında çok fark oluyor mu bir küçük biri büyük oluyormuş diyorlar
Paramedik16 Zeliha_00 canım bizim durum biraz farklı oldu 28 haftalık doğdular biri 1150 biri 1250 doğdu ama illa aralarında fark oluyor çok olmasada farkın %25 i geçmesini istemiyoruz demişti doktorum bana
Zeliha_00 Paramedik16 anladım peki ne kadar hastanede kaldılar doğunca banada ikiz oldukları için bir ay önceden gelebilirler dedi hazırlıklı olmak lazım dedi
Paramedik16 Zeliha_00 canım doğalı 45 gün oldu hala hastanedeler sona yaklaştık ama şükür doktorumuz çıkışımı yakın dedi 1800 oldu kiloları ikizlerin genelde küvez ihtiyacı oluyor evet önemli olan sağlıklı olmaları varsın dursunlar biraz küvezde napalım 🙏🏻
Paramedik16 Zeliha_00 evet minnacıklar hele ilk doğduklarında bakarken içimiz eridi şükür kucağımıza filan alıyoruz hastanede şuan gözümüze büyük geliyolar 🥰