kızlar hepinize iyi akşamlar iyi kandiller. ben hep evdeydim dışarda işim varsa arabayla hallediyoduk hiç uzun yürümediğimden durumunda bu kadar vahim oldugunu bilmedim.. evde zaten ağrıyordu ama cok ayakta durmuyorum bugun 1 saat yurumek zorunda kaldım yuruyemedim yolda resmen topallıyorum eve geldim zorla hâlâ ağrıyor bu neden kaynaklı olabilir😔 bu kadar ayak ağrısı 1 saat bile yürüyememek normal mi 32. haftadayım 20 lerde tek ayagım boyleydi ama 30 dan sonra ikisi birden boyle oldu bu durumda olanlar ne yaptı