Ben gebe olduğumu bilmeden önce (muhtemelen gebeliğimin 1. haftasıydı) migrene benzer bir bas ağrısı çektim 3 gün boyunca. Normalde migrenim olmamasına rağmen. İnternette araştırdığımda gebelik belirtisi de olabileceği yazıyordu ve farkında olmadan sürekli uyukluyordum olduğum yerde. Reglim 3 gün geçince testimde silik çizgi çıktı. Kan testinde ise değerler 3-4 hafta civarını gösteriyordu 😊