Kumsal_annesi10 40+2′deyim ama kızımın hâlâ gelmeye niyeti yok sizce kac gun daha bekleniyor. Suni sancıyla alınıyor. Bilenler varmı acaba benim gibi geciken doğum yapan anneler fikirlerinize ihtiyacım var 💕
2aslan_annesi07 Kumsal_annesi10 kardeşimin eltisi 43 haftalık doğum yaptı baya bekledi genelde 41 42 ye kadar gecikebiliyo
Pearl123 Kumsal_annesi10 bizde 40+1deyiz ama bizim kızında gelmeye niyeti yok heralde 🥲 pazartesi yatış yapıcaz ama suni sancıylamı sezeryanlamı olur bilmiyorum başından beri normal istemiştik 🥲 önümüzde iki gün var umuyorum kendi isteğiyle gelir inşallah 🙏
Esralpp Bizde 39+5 ağrı sızı hiç bisey yok. Tek sorun aşırı ödem şişlikler ve kalp sıkışması ha bide uykusuzluk bekle bekle gözümüz yollarda 😔