Nasminel Kızlar seker yuklemesınde sekerım yuksek cıktı 75lık glıkoz ıctım sadece dr dıyet verıcek benı neler beklıo korkmalımıyım nelere dıkkat etmem lazım tecrubelı hamıslerden yardım beklıorum bebegımın gelısımını etkılermı
DuduMom Hgemr ben de yeni yaptirdim sinirin ustunde cikti. Cok zor bir sey hamileyken istedigini yiyememek 😢
Hgemr DuduMom normal zamanda sabretmesi zor olsa da bebeklerimiz için sabredeceğiz. Zamanla alışıyorsunuz. Az,sık ve hafif şeyler yemek özellikle son haftalarda daha iyi oluyor. Mide sıkıntısı ve şişkinlik de yaşamamış oluyorsunuz.
Hgemr Ben de 75 gramlık yaptırdım,normal cıktı ama başka bir sebepten ötürü doktorum şekeri,tuzu azaltmamı söyledi. Karbonhidratlı yiyeceklerden uzak duruyorum,protein ağırlıklı besleniyorum. Evdeyken zor olmuyor,mevzu bahis evlatlarımız olduğu için insan sabrediyor tabii😊 ama davetlerde ya da annelerin yanindakyen çok zor oluyor,yemem için ısrar ediyorlar,nefisle mücadele bir yandan insanların ısrarı bir yandan zorluyor.🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ama her şey miniklerimiz için onlar iyi olsunlar yeter ki🐣 Ayrıca zamanla oturuyor beslenme düzeni,aç da kalmıyorum. TAM buğday ekmeği sadece sabahları,günde maksimum 2 porsiyon meyve ekşi elma,ayva gibi meyveler tercih ediyorum,az ve sık yiyorum,bol su ve hareket de önemli,akşam yemeği sonrası bir şey yemiyorum. Bebeğimin kilosu da haftası ile uyumlu. Önemli olan çok yemek değil sağlıklı şeyler yemek ki onlar bebeğe kilo aldırıyor. Şeker ve karbonhidrat sadece bize kilo olarak kalıyor. O sebepten üzülmeyin bebeğiniz kilo problemi yaşamaz inşallah 👍🏻🤗
DuduMom Hgemr evet mecburen sabrediyoruz. Benim gibi tatliya düşkün biri icin cok zor. Yogurda meyve dilimleyip tarcin serpmekle yetinecegiz artk ☺️
Swraksya Bende aynı şekilde biraz yüksek çıktı tam diyet listesi vermedi ama ilk Bi hafta deneme amaçlı öğle aralarını yoğurt meyve ya da ayran ya da kuruyemiş şeklinde yazdı.. Günde 6 kez şeker ölçümü var muhtemelen şeker aleti verecektir sana da.. Şimdilik iyi gidiyor haftaya tekrar kontrol gidicem korkulacak bişey yok eğer kontrollü şekilde gidersen insülin gerek kalmaz..