Merhaba arkadaşlar dün dokttora gittim hem bebeğimin cinsiyetini öğrenmek için hemde usuttugum için fakat ilaç yazmadı balgam ve boğaz ağrısı yoksa dedi ve bugün burun akıntım azaldı ama boğaz ağrısı ve öksürük başladı baş ağrısı da cabası. Ihlamur ve nane limon dışında onerebileceginiz birşeyler var mı