Syln123 Dün geceden beri sol kasıgım çok sancılanıyor 26 . Haftayım internetten araştırdım normal diyor ama benimki biraz fazla😔
Emell Syln123 ya canim korkutmak istemem ama benim de bi haftadir kasigimda agri vardi. Meger bebek kasilmis. Dun dr gitmistim.yat kalkma hoc ayaga rahim kapali ama ne olur ne olmaz dedi.bi dr gorrun mutlaka.ihmal etme
Yagmur1991 Emell ağrınız nasıldı benimde sol.kasigim ağrıyor ama elleyince acı hissediyorum durduk yere ağrı vurmuyor anca elleyince sizinde oylemiydi
Syln123 Emell ayn canım benimde öyle sancı yapıyordu sanki yatınca birşey YÖK ama ayağa kalkınca çok kötü oluyordum😔şükür şuanda iyiyim ama
Emell Yagmur1991 benimki ayakta durunca oluyo canim. Bebek boyle tum agirligi yuklenmis asagi cekiyo gibi karin agrisi gibi. Gaz sancisi gibi karisik bisii