Ezgikalkan evet benim de tüp bebek ve tek yumurta ikizi oldu tek embriyo transferiydi😍 bir sürü şey anlatacaklar doktorlar moralinizi bozmaya çalışacak bütün negatif taraflarını anlatacaklar yapmanız gerek hepsine kulağınızı tıkayıp enerjinizin uyduğu ve tabiki alanında çok iyi bir doktor bulup bolca dinlenmek🥰 anlattıkları ve anlatacakları olumsuzlukların hiç birini yaşamadan 31. Haftaya geldik çok şükür darısı sağlıkla başınıza inşallah😍🌸