berivan_12 Kızlar merhaba 16+5 hamileyim ve oturduğum yerde sürekli bedenim sallanıyor acaba neden? Kalp çarpıntım oluyor ara sıra ama bedenimi sanki biri sallıyor acaba bu depremler yüzünden kafaya çokmu taktım siZde de oluyor mu kayınpederimin evi müstakil 10 gün korkudan orda kalmaya gitmiştim orda bile ara ara sallanıyordum belki biraz komik gelebilir ama sizce neden olabilir.?🙈🥰😊😊
minikmucizemmmmmm berivan_12 bende öyleyim nefesim yetmiyo sanki sürekli nefes nefese bir haldeyim kalp atışımı dışardan duyuyorum bazen. Şu iki gündür çok zorluyo normalde de ritim bozukluğum var. 22 haftalığım bende ilk kontrolde söylicem doktora
Bxxxak Merhaba, eğer bebek cinsiyeti kız ise, kız bebeklerde kalp çarpıntısı normal oluyormuş. Benim durduğum yerde nabzım 130lara çıkıyor.. doktor sorun olmayacağını söyledi ama siz sorun yine de tabi. EKG isteyebilirler