Mucizebebekelif1 kimseye kulak asma. Gebeliğimin en başından beri hep kasık ağrım oldu erkek deyip durdular kızım oluyor 😄 yani demem o ki her konuda bir fikirleri var bosver 😄 23. Haftadayım hala ara ara kasık ağrılarım oluyor doktor normal dedi, büyüyor bebek cünkü.