3 defa nts girdim bugün eve bile yeni girdim su saat oldu 😖 bir serum yedim igne vermediler yatışta vermediler ama sancım var ve nts cıktı idrar enfeksiyonundan kaynaklı olabilir dediler bilmiyorum bir de alttan muayene oldum psikolojim bozuldu resmen her sey bir anda oldu muayeneye gitmistim basima bunlar geldi bir anda bu gece icin dua edelim 😑